"Do lasu idę, bo przytomnie pragnę żyć, smakować życia sok, wysysać z kości szpik, co nie jest życiem - wykorzeniam, by kiedyś martwym nie umierać."
[(Nancy H. Kleinbaum, "Stowarzyszenie umarłych poetów")

CZYM JEST JOGA?

Joga jest systemem aktywności prozdrowotnej opartym na ćwiczeniach/asanach hatha jogi oraz technikach relaksacyjnych, świadomym oddechu. Łącząc te elementy poprawia się jakości Twojego życia: lepiej się poczujesz, nauczysz się popranego oddechu i wyciszania umysłu, zbudujesz kondycję, sprawność i elastyczność Twojego ciała.

Do ćwiczeń wystarczy Ci wygodne ubranie (getry, koszulka) oraz podstawowa mata – jeśli nie masz, możesz u mnie pożyczyć na czas zajęć. Pamiętaj, aby przeczytać regulamin przed zapisem na zajęcia.

MOJA JOGA?

Swoją przygodę z jogą wg metody B.K.S. Iyengara rozpoczęłam w 2000 roku. Od tego czasu joga jest stale obecna w moim życiu. Pomaga mi żyć w harmonii ze sobą i z otoczeniem. W 2013 roku zrezygnowałam z życia w mieście i zamieszkaliśmy z mężem i dziećmi w Borowianach – małej wiosce na skraju województwa śląskiego i opolskiego, otoczonej szumiącym lasem i pachnącymi łąkami. Tu uparcie i konsekwentnie kreuję swoje życie. Tu stworzyłam moje studio FOTOGRAFIA i JOGA, w którym wykonuję sesje fotograficzne (przeczytasz o tym więcej o zakładce fotografia), oraz uczę jogi, wyciszania umysłu i strategii radości życia. W 2020 roku uzyskałam uprawnienia INSTRUKTORA REKREACJI RUCHOWEJ o specjalności JOGA w Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego w Warszawie, a następnie kwalifikacje zawodowe w dziedzinie kultury fizycznej jako INSTRUKTORA HATHA JOGI w Klubie Uczelnianym Akademickiego Związku Sportowego „Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego” w Częstochowie pod kierownictwem profesora Szopy.

Cały czas się szkolę, doskonalę praktykę własną i swój warsztat instruktorski na wielu kursach i szkoleniach. Zgłębiam tajniki relaksacji i medytacji. Łączę jogę z różnymi ścieżkami rozwoju i twórczej kreacji radości życia. Swoją energią i pasją chcę zarażać innych. Każdy uczeń jest dla mnie ważny, do każdego podchodzę indywidualnie, gdyż każde ciało jest inne i każdy w swoim własnym tempie pozbywa się blokad i ograniczeń.

REGULAMIN

I. Uczestnictwo w zajęciach

  1. W zajęciach mogą brać Udział WYŁĄCZNIE OSOBY ZDROWE oraz osoby, które dokonały płatności za zajęcia.
  2. Uczestnik zajęć bierze udział w ćwiczeniach na własną odpowiedzialność i ryzyko.

II. Płatności

  1. Płatności za zajęcia można dokonać przelewem na konto: FOTOGRAFIA I JOGA AGNIESZKA CISZEWSKA nr konta: 98-1050-1285-1000–0009-7502-6337 lub bezpośrednio przed zajęciami u instruktora.
  2. Jeśli zajęcia nie odbędą się z winy instruktora, zostanie wyznaczony inny dzień do odrobienia zajęć lub zostanie zwrócona płatność za zajęcia.
  3. Wykupienie wejściówki na zajęcia jest jednocześnie zobowiązaniem do przestrzegania niniejszego regulaminu.

III. Przeciwskazania zdrowotne

  1. Zajęcia jogi są przeznaczone dla osób zdrowych i sprawnych fizycznie.
  2. Wszelkie dolegliwości oraz problemy zdrowotne należy zgłosić instruktorowi przed zajęciami.
  3. Panie w ciąży mogą brać udział w zajęciach po ukończeniu 1 trymestru oraz po okazaniu zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do ćwiczenia jogi.
  4. Osoby, które nie mają pewności, czy ich stan zdrowia pozwoli im na uczestnictwo w zajęciach, proszone są o skonsultowanie się z lekarzem.
  5. Zgłoszenie na zajęcia i dokonanie płatności jest równoznaczne z oświadczeniem, że stan zdrowia uczestnika pozwala mu na udział w zajęciach.

IV. Czas trwania zajęć

  1. Zajęcia odbywają się zgodnie z aktualnym na dany miesiąc grafikiem.
  2. Zajęcia jogi trwają 60 minut dla dorosłych oraz 30 minut dla dzieci.

V. Bezpieczeństwo zajęć

  1. Na zajęcia przychodzimy minimum 3 godziny po obfitym posiłku i około 2 godziny po lekkostrawnym.
  2. Przez wzgląd na siebie i innych, nie przychodzimy na zajęcia z katarem, gorączką, przeziębieniem lub innymi infekcjami wirusowymi.
  3. Na czas zajęć zdejmujemy biżuterię (łańcuszki, naszyjniki, bransoletki itp.).
  4. Podczas zajęć nie żujemy gumy i nie używamy telefonów komórkowych.
  5. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów świadczących o pogorszeniu samopoczucia, należy od razu przerwać ćwiczenia i zgłosić ten fakt instruktorowi.
  6. Podczas zajęć przestrzegamy zaleceń instruktora oraz dostosowujemy intensywność ćwiczeń do swoich możliwości na dany dzień.
  7. Nie wykonujemy pozycji na własną rękę bez wyraźnej instrukcji instruktora.
  8. Nie instruujemy innych uczestników oraz nie pomagamy im bez wyraźnego polecenia instruktora.

 

Zapraszam

Agnieszka Ciszewska

– naturalnie –